fredag 3. februar 2012

Glutenfrie varer

I dag var jeg også på en innvandrerbutikk, føler meg alltid litt teit, da jeg går rundt i butikken helt alene, mens ekspeditøren sitter å følger med meg. Ikke vet jeg hva skal ha og ikke vet jeg hva alt mulig er og hvordan jeg skal bruke det. Skulle ønske noen kunne sette opp en liste med bilder over varer og oppskrifter på hvordan bruke de. For det er uten tvil mange spennende ting som ihvertfall jeg ikke kan noe om. Men her er det jeg fant i dag:
Risnudler og risplater, som begge er glutenfrie. Kjøpte også en stoor bukett hvitløk, kjempebillig.



På mega fant jeg også risplater som er glutenfrie, og noe jeg ikke har sett før GF wraps og GF frityrrøre.  Har ikke prøvd de enda.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...