fredag 24. februar 2012

Jeg kjøper på IHERB 2

Bruk gjerne koden min TOG908 første gang du bestiller, så får du 5 dollar avslag. Jeg kan opparbeide meg avslag på mine bestillinger og det kan du også. Når du bestiller første gang vil du få en personlig kode som du kan gi videre til venner og bekjente.


GOJI
Goji er et veldig næringsrikt bær. Tørket ser det ut som en rød rosin. Disse kan spises som de er fra pakken, lage te av de, la de svelle i vann, ha de i yoghurt og i smoothie. I sjokolade og godtekuler mm


HER finner du mer å lese om goji på bloggen min

HER er link til IHERB:





ACAI

 
Acai er et lite nesten svart bær, med utrolige mengder antioksidanter + mye mer.

Les mer om Acai HER

Link til IHERB finner du HER



CHIA

 
Chia frø er bittesmå frø med store mengder omega, kalsium, magesium mm
Dryss de på bakverk, la de svelle i litt vann og bruk de i feks smoothie, vafler, karbonader, egentlig hva som helst.

Les mer om chia Her




Link til IHERB HER

Bruker også knuste chiafrø, da er det lettere for kroppen å nytte seg av næringstoffene. Bruker de i bakst, smoothie, yoghurt, under pålegg på skiva mm

Link til knuste chia finner du HER og HER




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...