torsdag 23. februar 2012

Jeg kjøper på IHERB 1


Bruk gjerne koden min TOG908 første gang du bestiller, så får du 5 dollar avslag. Jeg kan opparbeide meg avslag på mine bestillinger og det kan du også. Når du bestiller første gang vil du få en personlig kode som du kan gi videre til venner og bekjente.


COCOSOLJE
LINK direkte til cocosolje på IHERB:








HEMPFRØ

Hempfrø kjøper jeg helst uten skall. Drysser det i yoghurt, i smoothie, på is, under pålegget på brødskiva, eller direkte i munnen fra skje. Nydelig mild nøttesmak

Link til denne er HER :







Link til Navitas hemp frø er HER :



KAKAO
Rått kakaopulver er noe alle burde ha i hus. Bruk det istedenfor vanlig kakao i drikke, smoothie, bakst osv. Uunnværlig når du skal lage hjemmelaget sjokolade.

Les om kakao HER
Les om rå hjemmelaget sjokolade HER


 LINK til kakaopulver:




Rå kakaonibs er rå kakaobønner som er hakket i små biter.
Kakaonibs er litt bitre i smaken men er gode i yoghurt og feks på is og frukostblandinger.
LINK  til kakaonibs.





Kakaosmør brukes når du skal lage hjemmelaget sjokolade.
LINK til IHERB

HER finner du forslag til rå sjokolade med kakaosmør



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...